سردارگمنام گیلانی

سردارگمنام گیلانی

شهید سیّد جعفر(منصور) منصوری
سردارگمنام گیلانی

سردارگمنام گیلانی

شهید سیّد جعفر(منصور) منصوری

ما خاکیان محجوب، یا افلاکیان، چه دانیم که این ارتزاق عند رب الشهداء چی است؟


این عکس تصــویر ســردار شهید سیّـدجعفــرمنصـوری است که احتــمالاً  حــدود یک ماه قبــل از شــهادت در حالت خواب از شهیــد بزرگوار گـرفته شده است.

لــطفاً نــظرات خود رو  در باره این عکس برای ما بنوسیـد و یا یک تیتــر برای این عکس انتـــخاب کنیــد:


نظرات 2 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 00:21

سلام سید شهید من ،چند روزی بود که به شما سرنزده بودم،یعنی دسترسی نداشتم ،در دلم غوغایی بود و گمشده ای داشتم ،فکر نمی کردم این همه به شما وابسته شده باشم ،حال که مرا چنین شیفته خود و زمزمه های زیبایت با خدا نموده ای دعا کن تا من هم اندکی رنگ عاشقی شما را بگیرم ،التماس دعا

رحمت زائر پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 23:44 http://mazhabi-aqigh.blogfa.com/

باسلام

سوره آل عمران - آیه شماره 8

رَبَّنَا لاَ تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِن لَّدُنکَ رَحْمَةً إِنَّکَ أَنتَ الْوَهَّابُ

پروردگارا ! دل هایمان را پس از آنکه هدایتمان فرمودى منحرف مکن ،
و از سوى خود رحمتى برما ببخش ; زیرا تو بسیار بخشنده اى .

آمین یا رب العالمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد