سردارگمنام گیلانی

سردارگمنام گیلانی

شهید سیّد جعفر(منصور) منصوری
سردارگمنام گیلانی

سردارگمنام گیلانی

شهید سیّد جعفر(منصور) منصوری

زمزمه عشق 7

برگی دیگر از دل نوشته های سردار شهید سیّد جعفر منصوری.


ای خدای من:

کاشکی می توانستم دیگر گناه نکنم.

کاشکی می توانستم بنده خوبی برایت باشم.

کاشکی می توانستم تمام کارهایم را برای تو انجام می دادم.

کاشکی می توانستم حق محبت دیگران را آنچنان که هست ادا کنم.

کاشکی فقط برای تو سجده می کردم.

کاشکی تو را بهتر می شناختم.

کاشکی شب و روز اشک هایم همچون باران برای حسین علیه السلام می بارید.

کاشکی اسلام را بهتر می شناختم.

کاشکی راهم را که راه شهیدان است بهتر می شناختم.

کاشکی کم صحبت بودم.

کاشکی کم گناه بودم.

هزاران کاشکی دیگر . خدایا ! دلم پر است می خواهم گریه کنم گریه ام نمی گیرد ، خدایا! با شیون و داد می گویم ، خدایا! خدایا! خوبم کن.


ادامه دارد.......................


1364/11/17 سیّد جعفر منصوری


این دست نوشته شب قبل ازعملیات والفجر8توسط شهیدنگاشته شده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
عطرکربلا پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 11:26 http://etrekarbala.blogfa.com/

سلام همسنگــــــــــــــــر

لطفا به ما هم سربزن اگر تشریف آوردی نظرهم بده

یاعلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

ســـلام همسنگر گـــرامی؛

توفیـق دست داد تا وبلاگ شـما را که با عنوان مبارک عطر کربلا مزین شده است زیارت نمایم.

الحمدالله وبلاگ بسیار خوبی ایجاد نموده ادید و برای بهره برداری دوستان ، با وبلاگ ـ سردار گمنام گیلانی ـ پیوند و لینگ نمودم و انشاء الله این هدیه را از ما پذیرا باشید که حضرت امام حسین علیه السلام می فرماید:
"آن کس که هدیه تو را پذیرفت تو را بر بزرگواری های کمک کرده است و در جای دیگر می فرمایند پیوند با دیگران نعمت است."

التماس دعا
وبلاگ سردار گمنام گیلانی

سلام برادر عزیز.
سپاس بابت لینک ما.
متقابلا در ردیف :
(1219) - سردارگمنام گیلانی "شهید سیّد جعفر منصوری"
لینک شدید...
التماس دعای فراوان

سلام به جناب میرزا بیگی عزیز؛
از لطف شمال ممنوم ، خدواند متعال همه ما را در طریق نورانی شهدای عزیر و امام شهداء قرار دهد انشاء الله.
التماس دعای وافر
"وبلاگ سردار گمنام گیلانی"

رضا سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 00:20

سلام سید شهید من ،امشب نیز همچو شبهای دیگر دلم گرفته شرمنده ام از همه چیز و همه کارهایی که فقط برای دنیا پرستی انجام داده ام به ویژه از امام زمانم ،این شعر را تقدیم به دل های گرفته و شرمنده از شهدا و امام زمان (عج) می کنم .
فرض کن حضرت مهدی (عج) به تو ظاهر گردد ...
ظاهرت هست چنانی که خجالت نکشی ؟
باطنت هست پسندیده صاحب نظری ؟
خانه ات لایق او هست که مهمان گردد ؟
لقمه ات در خور او هست که نزدش ببری ؟
پول بی شبهه و سالم ز همه داراییت ...
داری آن قدر که یک هدیه برایش بخری ؟
حاضری گوشی همراه تو را چک بکند ؟
با چنین شرط که در حافظه دستی نبری ؟
واقفی بر عمل خویش تو بیش از دگران ...
میتوان گفت تو را شیعه اثنی عشری ؟

سلام و تهنیت بر دوست وبلاگی ام:
حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می فرماید:

علم ما بر اوضاع شما احاطه دارد و هیچ چیز از احوال شما بر ما پوشیده نیست. همانا در رعایت حال شما کوتاهی نمی کنیم و یاد شما را از خاطر نمی بریم. پس هر یک از شما باید به آنچه به وسیله آن به دوستی ما نزدیک می گردد عمل کند. و باید آنچه به وسیله آن به ناخشنودی و خشم ما می رسد بپرهیزد.

انشاء الله خدواند متعال ما را از رهروان آن حضرت قار دهد.

التماس دعا - وبلاگ سردار گمنام گیلانی -

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد