سردارگمنام گیلانی

سردارگمنام گیلانی

شهید سیّد جعفر(منصور) منصوری
سردارگمنام گیلانی

سردارگمنام گیلانی

شهید سیّد جعفر(منصور) منصوری

نصحیت و درخواست شهید محمد دهقان کار از سردار شهید سیّد جعفر منصوری

بسم الله

با سلام درودهای فراوان خدمت شما برادر عزیزم .

در مقابل درخواست و اصرار زیاد شما ، تنها 2 نصیحت به نظر می رسد که در این موارد تأکیدی  بی شمار دارم.

1) در نماز های شب تان و دعاها برای مَنِ بازمانده از راه دعا کنید. دعا کنید که خداوند متعال از گناهان من در گذرد و در روز قیامت با فضلش با من رفتار کند نه با عدلش.

2) خواهش دیگر من این است ؛ که بعد از شهادتتان مرا فراموش مکنید.  ما مدّتها با هم دوست بودیم و بایستی این دوستی ها محدود به زندگی مادی و دنیا نباشد . بلکه بایستی تا قیامت استمرار داشته باشد و مرا از شفاعتتان بی نصیب نکنید.

دوست کوچکتان : محمد دهقان کار 1363/12/13



بر حسب اسناد موجود شهید دهقان کار در سال 1364 به درجه رفیع شهادت نائل آمده و  سردار شهید سیّد جعفر منصوری این غمنامه را در سوگ این شهید بزرگوار سروده است.


آیـم به قتلــگاه تا پیـــدا کنـــم تو را دهقــان جان.


جویم تو را قدم به قدم بین کشتگان دهقان جان.


در حیــرتم از کی بپرسـم نشــانت را دهقان جان.


لیک می دانم دیدارمان محشر است دهقان جان.



عزیزانی که  از شهید بزرگوار ـ محمد دهقان کار ـ خاطره ، دست نوشته  ، تصاویر و . . .در اختیار داشته و یا آشنایی با خانواده شهید والامقام  دارند لطفاً با مدیر وبلاگ تماس بگیرند.  


نظرات 2 + ارسال نظر
جامانده یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 19:54 http://abdolah44.blogfa.com/

سلام
میبخشید فضولی میکنم خواستم بدونم از خانواده معظم شهدا هستین.
البته جوابتون به این سئوال اختیاریه بازم منو ببخشید جسارت کردم

سلام بر برادر عزیز و بزرگوارم حاج عبدالله مجدداً از اینکه وبلاگ سردار گمنام گیلانی را لینگ نمودید تشکر می نمایم.
حضرت آقا می فرماید:
"آنجائى که یاد شهادت، یاد شهیدان، ذکر شهیدان، تمجید از عظمت شهیدان وجود دارد، هر انسانى، هر دلى احساس عظمت میکند؛ احساس استغناى از غیر خدا میکند. . . ."
عزیز وبلاگی ام ، به نظرم مسوولیت خانواده شهداء امروز به مراتب خطیر تر و سنگین تر از دهه 60 و یا 70 است و ضروری است خانواده شهداء بصیرت دو چندان داشته باشند تا وارد معرکه های سیاسی نشده و بر حسب سفارش قاطبه ی شهدای عزیز ، خانواده شهداء یک خط و مسیر بیشتر نباید داشته باشند و آن خط ولایت فقیه است و هر خط و خطوطی غیر از این انحراف و کجروی و استفاده ابزاری از خانواده شهداء است که متأسفانه بعضاً در جامعه شاهد آن هستیم.
بگذریم ، عنوان خوبی برای وبلاگ خود انتخاب کرده اید تصور من این است که آن عزیز هم از جاماندگان قطار عروج و شهادت هستید خدا کند لااقل ما را از این ایستگاه بیرون نکنند و بر صفحه بلیط ما مهر اعتبار برای قطار بعدی حک کنند. انشاء الله
التماس دعا - وبلاگ سردار گمنام گیلانی - سیّد

رضا شنبه 16 آذر 1392 ساعت 22:11

سلام سید شهید من ،شما در رسای دوستت غمنامه ای سرایده ای زیبا و جان سوز اجازه بده من هم در این سوزنامه ات نقشی داشته باشم .
آیـم به این وبلاگ که زیارت کنم همه وقت تورا سیدجان
گویم قدم به قدم شرمنده ام از شما سیدجان
در حیــرتم چه دهم با شرمندگی پاسخت را سیدجان
حتم می دانم تو برزگی شفاعت می کنی مرا سیدجان

سلام آقا رضای عزیز و گرامی؛ از لطف مجدد جنابعالی تشکر می کنم.

امام جعفر صادق علیه السلام می فرماید:
بکوش دوستان با وفا بدست آور ، چه اینان در دوره گشایش و شادمانی برای تو پشتیبان و در زمان گرفتاری سپر بلا خواهند بود.
روضه بحار- ج2 ص251

التماس دعا/ وبلاگ -سردار گمنام گیلانی-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد