سردارگمنام گیلانی

سردارگمنام گیلانی

شهید سیّد جعفر(منصور) منصوری
سردارگمنام گیلانی

سردارگمنام گیلانی

شهید سیّد جعفر(منصور) منصوری

درباره مقام شهادت برگرفته از دست نوشته های شهید

-

         شهادت سکوت نیست ، فریاد است تا کلمه حق را به گوش همه خفتگان برساند . شهادت جان دادن و مردن نیست ، جان یافتن و تولد دوباره است ، شهادت رفتن و مردن نیست بلکه جاودانه ماندن است ، شهادت مرگ نیست که همانا رسالت و پیام است و اینکه شهادت انعامی از طرف خداوند تبارک و تعالی به بندگانی که خالصانه در راه او جهاد کرده و علاوه بر اجر و مزد سزاوار مقام متعالی شهادت شده اند(الذین انعم الله علیهم من النبیّن و الصّدیقین و الشهداء).


عزیزانی که تصاویر دو نفر از رزمندگان که در سمت چپ شهید سیّدمنصوری ایستاده اند را می شناسد.در صورت امکان بامدیر وبلاگ تماس بگیرند. با تشکر وبلاک سردارگمنام گیلانی

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا شنبه 9 آذر 1392 ساعت 01:14

سلام سید شهید من یک شب به شما سر نزدم دلم گرفت گفتم درددلی باشما کنم ،امروز در روزگاری به سر می بریم که خوب بودن دیوانگی است و انسان بودن کفاره می خواهد از هر سوی دشمنان ما را احاطه نمودند و در صدد ضربه زدن هستند و ما نیز آرام و خاموش به سر می بریم گویی که اتفاقی رخ نداده و آب از آب تکان نخورده است آیا هنوز خواب بس نیست؟
چه شده است ما را که خوش به گوشه ای خزیده ایم مگر خون این همه شهدای عزیز که جان شان را در ره معشوق نهاده اند از یادمان رفته است .این ره عاشقانه شجاعت می خواهد که دنیای دنی آن را از ما گرفته ،به خدا پناه می برم و از شما می خواهم برای دل خسته ام دعا کنید تا داغ آن با فیض شهادت در راه خدا التیام یابد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد