سردارگمنام گیلانی

سردارگمنام گیلانی

شهید سیّد جعفر(منصور) منصوری
سردارگمنام گیلانی

سردارگمنام گیلانی

شهید سیّد جعفر(منصور) منصوری

زمزمه عشق 2 از سردار گمنام گیلانی

قسمتی از دل نوشته های سردار شهید سیّدجعفرمنصوری

پرودگارا ؛ زمانی که تمام روزهایمان عاشورا است و زمین هایمان کربلا و ماه هایمان محرم و محرابمان قتلگاه  و جبهه هایمان پر از بدن های خونین علی اکبرهای زمانه است و دشمن پست و فرومایه آب را چون تاسوعا و عاشورا بر رویمان می بندد و خانه و کاشانه ما را چون خیمه های حسین علیه السلام در میان شعله های آتش می سوزاند. پرودگارا؛ از تو می خواهم من نخستین کسی از خانواده ام باشم که به کشته شدگان راهت اضافه گردم.


مادرم! مرا بخاطر اینکه فرزندت هستم دوست مدار. مادرم ! دوستم بدار چون فرزند اسلامم و هدفم رهایی و آزاد ساختن اسلام عزیز است. اگر هر روز کاروان سرخ شهداء از کوچه ها و خیابان های شهرمان بگذرد  و تمامی خیابان ها و کوچه هایمان مزین به نام شهیدان شود و پرچم عزا در وجب به وجب میهنمان نصب گردد و نخل غم در سینه مادران کاشته شود ، کافران و دشمنان اسلام بدانند هرگز دست از یاری دین خداوند متعال و حمایت امام عزیزمان بر نخواهیم داشت.

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 23:16

سلام ،سید شهید من، روزگار برما خاکیان سخت شده و همچون کرم ابریشم به دور خود پیله ای از نیازهای دنیوی تنیده ایم وغرق دنیا پرستی گشته ایم ،کاش بودم در رکابتان تا اکنون این گونه غرق در خود نشویم. این شعر را با تمام وجودم به شما تقدیم می کنم .
شعر تو را در زیر باران میسرایم

در بوق ماشین و خیابان میسرایم

تا لذت دنیا تو را از من نگیرد

شعر تو را با چشم گریان میسرایم

با لهجه ی انزلچی صاف و ساده

در روستا همراه چوپان میسرایم

به اسم رب شهدا بعداز تلاوت

شعر تو را همراه قرآن میسرایم

تا کشورم در عشق پاینده بماند

شعر تو را با نام ایران میسرایم

رفتی تو تا ایران ما ایران باشد

این شعر از لطف شهیدان میسرایم .

گفت مشــکل در کجــا آیـد پــدیـد
گفتمش در کوچه های بی شهید
کــوچه ما بوی مجنـــون می دهـد
بوی اشک و آتش و خون می دهد
بوی مجنون مست می سـازد مرا
در پی لیــــــلی می انــدازد مـــرا
نام لیــــلی بــردم آرامم گـــریخت
هفت بدنم؛بند بنداز هم گسیخت

مرحوم آقاسی

سیدمحسن جمعه 17 آبان 1392 ساعت 17:45 http://v-fatemi.blogfa.com

سلام خدا قوت
ممنونم که سر زدید.
شماهم تو این شبا برا ما دعا کنید.
التماس دعا...
اربعین...پیاده...کربلا...

السلام علیک یا اباعبدالله
سلام سیّد جان؛
از اینکه شما هم به وبلاگ سیّد شهید سر زدید ممنوم ، خداوند متعال به شما خیر عطا بفرماید. من هم ملتمس دعا هستم اگر به کربلای معلی مشرف شدید یادی از شهید بزرگوار بکنید و ما را هم فراموش ننمایید. اگر پیاده به کربلا مشرف شدید مصائب و سختی های عمه سادات در زمان اسارت در طول مسیر یادتان نرود حتماً روزی یکبار روضه بی بی را زمزمه کنید.با تشکر سیّدسجاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد